13 Ocak 2015 Salı

Geziyorsak Sebebi Var!

   Evet arkadaşlar, ilk önce bu işe nasıl bulaştığımdan başlamalıyım sanırım.
Motosiklet için en isabetli tabir gerçekten bu, "bulaşmak" :)

   Gelecekte dünyayı gezmek olan hayalime bir scooter ile başladım, yuki marka bir çinlinin, takip eden günlerime nasıl etkilerde bulunacağını tahmin edemezdim, bu evre başlayana dek hali hazırda bisiklet sevdam ile yol alıyordum günde 15-20 km bisikletimle beraber olmak çok keyifliydi. Fakat motosikletin de bambaşka bir tarafı olduğunu keşfetmek çok gecikmedi, zehri afiyetle aldıktan sonra kendime önce bir ehliyet sonra bir motosiklet alma planlarına giriştim. Motosiklet almadan önce kaskım hazırdı, gezeceğim yerler de aynı şekilde, o gün geldiğinde ise heyecanın tavan yaptığı semalardan kendimi seyredip gülümsemem hiç geçmedi

:) Aldığım motor bir Honda cb125 e!
Bu güzel, şirin, ekonomik aletle 1 sene içinde yaklaşık 26 bin km yol yaptım. Ege bölgesinde gitmediğim köşe bucak kalmadı diyebilirim, her gün işe giderken dolmuş, metro, otobüs gibi zırvaları kullanmıyordum artık ve bu benim çok farklı hissetmeme sebep olmuştu, motosiklet = özgürlük

Yeni çevreler, yeni güzergahlar edindikçe, önceki hayatıma göre [ reenkarnasyon gibi oldu :) ] bazı değişimler yaşadım, en sevdiğim arkadaşlarımdan bile oldum uğruna, bu durumdan asla pişman olmadım, zira çok da gerekleri yokmuş :)

Genelde anlık planlar yaparak tam bir Carpe Diem felsefesine uygun yaşamak, insanın yalnız kaldığı durumlarda bile mutlu olmasına yetiyor, bak bu çok önemli,
motosiklet = kaçış

Topluma bakıldığında mutsuzluktan dem vuranlara inat ben istediğim zaman mutlu olabilmeyi başarabildim. Rüzgarın ve güneşin olduğu her yerde gülümsemeyi bildim, motosiklet sayesinde hiç olamadığım yerlerde  olup, hayatın katı kurallarına karşı kendi kurallarımı ona yedirerek var olmanın tadını çıkardım.

Motosiklet bir ulaşım aracı değildir sadece, ondan psikiyatrist hizmetini benzin bedeliyle alabilirsiniz :)

Bunlar sadece, ruhuma işleyen detayların ufacığı tefeciği, işin bir de mantıklı tarafı var.

Gittiğiniz yerlerde asla park sorunu yaşamazsınız, ekonomik yolculuklar yaparak istediğiniz yerlere kolayca gidebilir, trafikte beklemessiniz, dışarıdan bakan insanlar genelde size gıpta ile bakarlar, stres ve sıkıntıdan uzak pespembe bir dünyada kaskın içinden bağıra çağıra şarkılar söyleyebilirsiniz :)
Evet burası benim krallığımdı.

1 sene sonunda motosikletimi sattım, amacım artık daha büyüğüyle yollara düşmekti tabiki :)
Mesela Sym Wolf 250
Kullandığım motosikletler için ayrıca incelemeler ve videolar düzenlicem,
uzun uzun detaylarını konuşucaz beraber,
O zamana kadar herkese mutlu sürüşler efendim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder