7 Eylül 2015 Pazartesi

Bir Yolda Kalış Hikayesi

Merhaba millet, bugün kimsenin başına gelmesini istemeyeceğim türden bir olay anlatıyorum, yolda kaldım lan!

Bilen bilir Söke'nin çöpşişi enfestir, bonusu yazının sonunda vericem, İzmir'den Söke'ye gündüz vakti yola çıktım, hava sıcak, devam ediyorum, Selçuk'a gelmeden otoban çıkışı gibi bi yola bağlandım, 3. viteste fıtıfıtı yokuş çıkarken bir anda motor sesi gitti, göstergede bütün ışıklar yanıyo, debriaja asıldım, görüntü gitti geldi ve hepten gitti, aha dedim b*ku yedik, sağa çektim yol vızır vızır..

Ne olabilir diye düşünürken hararet olabilir, belki? Kontağı çeviriyosun hiç bir belirti yok. Elektrik gitti,
en kötüsünü düşünüp beyin falan mı yandı derken motoru çıktığım yokuştan aşağı saldım, vurdurucam Honda cb'den beridir özlemiştim zaten.


Motor çalıştı görüntü geldi, gazı verdim yokuş bitimine doğru tekrar gitti, haydaa. Sıcak, ıssız bi yolda motoru elinize alırsanız naparsınız mesela, ben şanslıydım, Belevi'ne çok yakın biyerde olduğum için en yakın konum olarak elimde motor oraya doğru götürmeye başladım. Neyseki orda bi terzi abinin oğlu Orhan adından bi arkadaş imdadıma yetişti, beni çok güzel ağırladılar, Cg'ci apaçi arkadaşlar gelip ilgilendiler hepsine kocaman teşekkür.

Elektrik olmadığını farkedince sigortalara el attık arkadaş sigortayı bızıklarken benim makine bi cızırdamaya başladı oh dedim. Daha berbat bi problem olsaydı hepten hapı yutuyoduk. En kötü bi arkadaş ayarlayıp çekiciyle falan İzmir'e dönerdim heralde ama bi ton eziyet..

15-15-30-10 amperlik sigortaları tak çıkar yaparken 10'luk olanın oksitlendiğini artık bitik olduğunu anladık.
Bu 50 kuruşluk şeyin her motorcunun yanında mutlaka bulundurması gerektiğini söyleyelim.



Motorunuzun sigortalarına arada bakın, yedeklerini yanınızda bulundurun, yıkamadan, yağmurdan bi şekilde gidiyor bu aygırtlar!
Bu da bonuslar, herkese yolda kalmasız uzun soluklu sürüşler..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder